Budowa pickupa
Stare auta typu PickUp najczęściej są lub były konstrukcjami bardzo prostymi, bo miały one kiedyś resory piórowe i napęd jedynie na tył. Starsze pojazdy tego typu to też paka wyłożona dębowymi deskami i jedna spora kanapa zamiast dwóch foteli. Wygłuszenie w tego typu autach też nie było normą, bo to typowe samochody robocze, które powinny być proste w naprawie i tanie w eksploatacji. Dlatego nowe auta typu PickUp w przypadku tych najczęściej wybieranych modeli też mają prostszą konstrukcję, ale prostota ta dotyczy najczęściej typu zawieszenia i rodzaju napędu. W krajach takich jak USA te konkretne auta dość często mają napęd jedynie na tylną oś, a w przypadku Europy tego typu napęd jest rzecz jasna gorszą opcją, bo w krajach Europejskich tego typu samochody już od dość wielu lat znacznie trudniej pracują. Mowa tu dokładnie o tym, że w przypadku większych firm używane są one tak jak typowe samochody terenowe i dlatego mają większy prześwit i rozbudowany napęd mechaniczny na wszystkie koła. Taka opcja to zabezpieczenie przed zakopaniem się w trudnym terenie, bo Europejski PickUp to auto dla leśniczego lub dla montera serwisującego linie energetyczne w warunkach polnych. Warunki te w przypadku USA to w większości przypadków równiny i to dość suche, dlatego napęd na tylną oś zazwyczaj się tam sprawdza. Jednak na starym kontynencie teren wygląda inaczej, bo w Europie centralnej dominują góry, a niziny to sporo rzek, jezior i sztucznie utworzonych zbiorników wodnych. Dlatego stary PickUp z USA to w warunkach Europejskich auto na reklamę, bo w teren raczej się tego typu samochodem nie pojedzie.
Masa detali wyróżniająca bardzo małe samochody
Plusy pickupa
Kluczowe znaczenie ma natomiast to, że te stare auta z USA mają grubą blachę i są prostymi w naprawie, bo nie mają w sobie zbyt wielu dodatków. W porównaniu z nimi nowsze konstrukcje mają w sobie znacznie więcej wytrzymałych i lekkich tworzyw sztucznych, które są opcją rewelacyjną, bo obniżają masę pojazdu i jego spalanie, czyli są lepszymi dla firm, w których przypadku liczy się dosłownie każdy grosz. Interesującym jest też i to, że nowsze konstrukcje to bardziej komfortowe zawieszenia i dodatki takie jak dwustrefowa klimatyzacja. Podłokietniki też są tymi dodatkami zwiększającymi komfort kierowcy.
Marzę to takim fordzie rangerze. Coś pięknego